تلویزیون ۱۰۰ اینچی جدید شیائومی

تلویزیون ۱۰۰ اینچی جدید شیائومی به‌نام Redmi Max 100-inch 2025 با کیفیت تصویر مثال‌زدنی، فناوری‌های پیشرفته و هم قیمت یک آیفون معرفی شد!

شکل1- New 100 inch Xiaomi TV

شیائومی از غول دنیای تلویزیون‌های هوشمند، ردمی مکس ۱۰۰ اینچ مدل ۲۰۲۵ در چین رونمایی کرد. این شاهکار فناورانه، هم برای علاقه‌مندان به سرگرمی و هم گیمرهای حرفه‌ای ساخته شده است و حالا رسما در سرزمین اژدها قابل خریداری است. در این مقاله قصد داریم نگاهی به مشخصات و قیمت تلویزیون ۱۰۰ اینچی جدید شیائومی بیندازیم.

صفحه‌ای به وسعت رویا
قلب تپنده ردمی مکس ۱۰۰، نمایشگر عظیم ۱۰۰ اینچی آن با رزولوشن خیره‌کننده ۴K است. نرخ تازه‌سازی چشمگیر ۱۴۴ هرتز، به‌همراه پشتیبانی از فناوری VRR (نرخ تازه‌سازی متغیر)، تصویری روان و بدون لگ را تضمین می‌کند.

اما این همه ماجرا نیست! برای نمایش هرچه روان‌تر حرکات و صحنه‌های اکشن، ردمی مکس ۱۰۰ از فناوری جبران حرکت ۱۲۰ هرتزی MEMC بهره می‌برد. همچنین، یک حالت رقابتی ویژه وجود دارد که نرخ تازه‌سازی را تا ۲۴۰ هرتز افزایش می‌دهد؛ تجربه‌ای بی‌نظیر برای گیمرها!

تلویزیون ۱۰۰ اینچی شیائومی

صفحه نمایش این تلویزیون قادر به نمایش ۱٫۰۷ میلیارد رنگ است که حضور یک پنل ۱۰ بیتی با پوشش ۹۴ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 را به‌همراه دارد. دقت رنگ خیره‌کننده این نمایشگر با امتیاز ΔE≈۲ تأیید می‌شود. به علاوه، فناوری Qinshan کمپانی شیائومی نیز از چشمان شما در برابر خستگی محافظت می‌کند.

ردمی مکس ۱۰۰ از نظر ارتباطات نیز کم‌نظیر است. این تلویزیون مجهز به سه پورت HDMI، دو پورت USB-A، یک پورت اترنت، یک پورت اپتیکال، یک ورودی AV و یک آنتن است. دو تا از سه پورت HDMI نیز از استاندارد HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کنند که در هنگام بازی، تأخیر ورودی را به حداقل می‌رساند.

علاوه بر این، پشتیبانی از فناوری‌های VRR، ALLM (حالت تأخیر کم خودکار) و AMD FreeSync تجربه‌ای فوق‌العاده روان و پاسخگو را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد.

صدایی فراگیر، تجربه‌ای سینمایی

شکل2- تلویزیون ۱۰۰ اینچی شیائومی و صدایی فراگیر

ردمی مکس ۱۰۰ به چهار بلندگوی قدرتمند مجهز شده است. پشتیبانی از فناوری‌های Dolby Vision و Dolby Atmos به همراه قابلیت ‌سازگاری با DTS-X، تجربه‌ای صوتی خیره‌کننده و فراگیر را برای شما رقم می‌زند.

در زیر قاب تلویزیون ۱۰۰ اینچی جدید شیائومی، پردازنده ۴ هسته‌ای A73 حضور دارد که در کنار ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، عملکردی روان و بدون لگ را تضمین می‌کند.

اتصال بی‌سیم Wi-Fi 6 در این تلویزیون هوشمند، امکان استریم و وب‌گردی با سرعتی فوق‌العاده بالا را فراهم می‌کند. همچنین، قابلیت نمایش چند صفحه همزمان، امکان اشتراک‌گذاری محتوا از گوشی‌های هوشمند را آسان‌تر از همیشه می‌کند.

ردمی مکس ۱۰۰ با جدیدترین نسخه سیستم‌عامل HyperOS شیائومی و پشتیبانی از برنامه‌های کاربردی شخص ثالث عرضه می‌شود. دستیار صوتی هوشمند Xiaoai (شیائومی) نیز کنترل صوتی آسان و هوشمندانه را برای شما به ارمغان می‌آورد.

قیمت و زمان عرضه تلویزیون ۱۰۰ اینچی شیائومی
تلویزیون ردمی مکس ۱۰۰ اینچ ۲۰۲۵ در چین با قیمتی معادل ۸۹۹۹ یوآن (حدود ۱۲۴۳ دلار آمریکا) به فروش می‌رسد. امکان خرید این تلویزیون از وب‌سایت رسمی شیائومی و همچنین JD.com وجود دارد. علاوه بر این، در صورت سفارش تا اتمام موجودی، کمپانی شیائومی یک عدد بلندگوی Xiaomi TV Speaker 3.1 (به ارزش ۱۴۹۹ یوآن) را به صورت رایگان به شما هدیه می‌دهد.

New 100 inch Xiaomi TV

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم