مزایای تلویزیون The Wall

تلویزیون سری The Wall سامسونگ به عنوان یک تلویزیون با ابعاد فوق بزرگ می‌تواند از تمامی فواصل و زوایا بهترین تجربه بصری ممکن را به بینندگان خود ارائه دهد. در ادامه شما را با ۶ مزیت این تلویزیون‌های فوق بزرگ سامسونگ آشنا می‌کنیم.

شکل- مزایای تلویزیون The Wall

با مزایای تلویزیون The Wall سامسونگ آشنا شوید

تلویزیون هوشمند سری The Wall سامسونگ به عنوان یک تلویزیون با ابعاد فوق بزرگ می‌تواند از تمامی فواصل و زوایا بهترین تجربه بصری ممکن را به بینندگان خود ارائه دهد.

نمایشگرهای فوق بزرگ LED معمولا در نمای نزدیک تجربه بصری جالبی را ارائه نمی‌دهند و تنها با تماشای آنها از یک فاصله حداقل ۳ متری، تصویر به شکل جذابی دیده می‌شود. شرکت سامسونگ به عنوان رهبر بازار تلویزیون‌ و نمایشگرهای جهان با آگاهی از این چالش تلویزیون های سری وال (The Wall) خود را با فناوری microLED طراحی و روانه بازار کرده است.

سری وال به عنوان تلویزیون‌هایی با ابعاد فوق بزرگ قادر است از تمامی فواصل و زوایا بهترین تجربه بصری ممکن را به بینندگان خود ارائه دهد. تلویزیون‌ وال حاصل استفاده از فناوری MicroLEDهای ماژولار سامسونگ است که می‌‎توان آنها را با هر اندازه و نسبت تصویر، تولید کرده و به زیباترین شکل ممکن در هر فضایی استفاده کرد. در این قاب‌ها از میلیون‌ها LED با ابعاد میکرومتر استفاده شده که می‌تواند کنتراست و رنگ و روشنایی کاملا شبیه به شرایط طبیعی و واقعی تصاویر را نمایش می‌دهد.

در ادامه مهم‌ترین مزیت‌های این تلویزیون فوق بزرگ سامسونگ را مرور کرده‌ایم.
فناوری های جدید تلویزیون

مزایای تلویزیون سری The Wall سامسونگ

جزئیات و وضوح بالا

میزان مشاهده جزئیات تصاویر فیلم‌ها و ویدئوها به ابعاد و وضوح تصویر تلویزیون بستگی دارد. در تلویزیون‌های فوق بزرگ سری وال وضوح و شفافیت نمایشگر و ابعاد آن به گونه‌ای است که بیشترین میزان ممکن از جزئیات برای تماشاگران قابل مشاهده است.

تلویزیون های وال سامسونگ در اندازه‌‎ها و نسبت تصویرهای متفاوت از ۷۳ اینچ با کیفیت تصویر ۲K و ۱۴۶ اینچ با کیفیت ۴K و ۲۹۲ اینچ با کیفیت تصویر ۸K قابل تولید است.

مشکی خالص

تلویزیون های وال به فناوری Black Seal مجهز است که می‌تواند سطح عمیقی از رنگ سیاه و مشکی را ایجاد کند. این فناوری باعث افزایش کنتراست تصاویر می‌شود و امکان ایجاد رنگ مشکی واقعی و نه خاکستری و ترکیب‌هایی از آن را فراهم می‌کند. این موضوع از بازتاب نور روی صفحه نمایش تلویزیون های وال هم جلوگیری می‌کند و دیدن تصاویری جذاب در تمامی نقاط نمایشگر را تضمین می‌کند.

رنگ‌های واقعی

دیدن رنگ‌ها به همان شکل واقعی خود می‌تواند یکی از مزیت‌های مهم هر تلویزیونی باشد. تلویزیون های سری وال سامسونگ به کمک فناوری Ultra Chroma از این مزیت برخوردار هستند. این فناوری می‌تواند رنگ‌های RGB را تا دو برابر طبیعی‌تر و دقیق‌تر از LEDهای معمولی تولید و نمایش دهد.

افزایش کیفیت تصاویر

تلویزیون های وال تنها یک نمایشگر صرف برای پخش تصاویر نیست و به کمک پردازنده هوش مصنوعی میکرو (MICRO AI Processor) کیفیت تصاویر را افزایش می‌دهد. این تلویزیون صرف نظر از کیفیت اصلی تصاویر ورودی، با پردازش پیکسل به پیکسل جزئیات هر تصویر را افزایش داده و آن را در سطحی جدید به نمایش می‌گذارد.

پردازنده قدرتمند هوش مصنوعی می‌تواند میزان وضوح تصاویر را به رزولوشن ۸K برساند و با افزایش کنتراست و حذف نویزهای تصویر کیفیت چشم‌نوازی را ارائه دهد.

انعطاف‌پذیری و شخصی‌سازی

تلویزیون های وال از قاب‌های ماژولار MicroLED تشکیل شده که می‌توان هر کدام از آنها را طبق سلیقه کاربر و دکور خانه‌‌ها به یکدیگر متصل کرد. این قاب‌ها تنها ۳۰ میلی‌متر ضخامت دارد و با طراحی بسیار باریک و بدون حاشیه خود می‌تواند نمایی زیبا، جذاب و لاکچری به دکوراسیون هر خانه‌ای ببخشد.

برای نصب نسخه‌های ماژولار هیچ محدودیتی وجود ندارد و هر تعداد از این قاب‌ها را می‌توان طبق سلیقه و نظر کاربر کنار هم چید. بر خلاف نمایشگرهای LCD موجود در بازار، در تلویزیون های وال و در محل اتصال قاب‌ها تولید سایه نمی‏‌شود و نتیجه کار نمایشگری کاملا یک‌دست و منسجم است که از تعدادی قاب MicroLED شکل گرفته است.

حالت Ambient

تلویزیون وال با ترکیب برترین سیستم‌‎های صوتی و اتوماسیون، به شکلی طراحی شده که هرگز نیاز به خاموش شدن نداشته باشد. این نمایشگر در حالت بدون استفاده، به پرده‌‎ای دیجیتالی تبدیل شده و تصاویر مورد علاقه کاربر را نمایش می‎دهد. حالت Ambient در این تلویزیون مجموعه‎ای بزرگ از آثار هنری، نقاشی، عکس و ویدیو را شامل می‌‎شود که متناسب با شرایط محیط قابل نمایش خواهد بود

source

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم