تلویزیون سری Neo QLED

تلویزیون های سری Neo QLED سامسونگ از ویژگی‌های نوآورانه متعددی بهره می‌برند و با چنین قابلیت‌هایی به یک تلویزیون‌ جدید برای دنیای جدید تبدیل شدند. در ادامه با این ویژگی‌ها آشنا می‌شویم.

شکل1 – تلویزیون سری Neo QLED

با ویژگی‌های نوآورانه تلویزیون سری Neo QLED سامسونگ آشنا شوید.

تلویزیون های سری Neo QLED سامسونگ از ویژگی‌های نوآورانه متعددی بهره می‌برند و با چنین قابلیت‌هایی به یک تلویزیون‌ جدید برای دنیای جدید تبدیل شدند. در ادامه با این ویژگی‌ها آشنا می‌شویم.

سبک زندگی افراد در سرتاسر جهان طی یکی دو سال اخیر تغییرات زیادی کرده و مرزهای پررنگی که سابق بر این بین محل کار، تفریح و خانه وجود داشت در حال حاضر بسیار کمرنگ شده است.

به دنبال این شرایط جدید، لازم است تا دستگاه‌های دیجیتال خانه هم بهینه و به‌روز شوند. امروزه دستگاهی مثل تلویزیون دیگر وسیله‌ای صرفا برای تماشای کانال‌های تلویزیونی نیست و با هوشمندتر شدن جعبه‌های جادویی انتظار می‌رود تا این دستگاه‌ها همزمان در زمینه‌هایی مانند انجام ورزش‌های خانگی، بازی‌های ویدئویی، کار و تحصیل، محتواهای آنلاین و هوشمند و… پاسخگوی نیازهای اعضای خانواده باشد.

ویژگی‌های تلویزیون سری Neo QLED سامسونگ

با توجه به همین شرایط بود که سامسونگ به تازگی مدل جدید تلویزیون های هوشمند خود به نام Neo QLED را رونمایی و روانه بازارهای جهانی کرد. تلویزیون های سری Neo QLED سامسونگ از قابلیت‌هایی مثل پردازنده اختصاصی Neo Quantum، طراحی Infinity One و فناوری Object Tracking Sound (OTS) Pro بهره می‌برند.

اما این همه ی تلویزیون سری Neo QLED سامسونگ نیست و این تلویزیون‌ها در زمینه‌ ارائه محتواهای هوشمند و کمک به سبک زندگی جدید کاربران، ویژگی‌های تازه و نوآورانه‌ای را معرفی کرده‌اند که در ادامه با چند مورد از آنها آشنا می‌شویم.

برگزاری جلسه‌های اداری

عکس2- برگزاری جلسه‌های اداری

با افزایش میزان دورکاری و تبدیل شدن خانه‌ها به محل کار، جلسه‌های اداری هم به خانه‌ها کشیده شده و بسیاری از این طریق فرآیندهای اداری را پیش می‌برند. از طرف دیگر نوع مهمانی‌ها و معاشرت‌های خانوادگی هم به شکل تماس‌های آنلاین تغییر کرده‌ است. قابلیت‌های هوشمند تلویزیون های سری Neo QLED سامسونگ برای انجام این سری از کارها هم راهکار‌های ساده و آسانی را به کاربران عرضه می‌کند.

اپلیکیشن Google Duo در این سری از تلویزیون‌های جدید سامسونگ امکان تماس و برگزاری جلسه‌های کاری و خانوادگی را راحت کرده است. کاربران با استفاده از Google Due می‌توانند یک تماس ویدیویی در گوشی خود برقرار کرده و تا ۳۲ نفر را در آن وارد کنند. با استفاده از اپلیکیشن Google Duo شما می‌توانید مستقیم و از طریق دوربینی که با USB وصل شده، تماس ویدیویی بگیرید. با استفاده از راهکار دوربین هوشمند، این دوربین حرکت شما را دنبال کرده و به صورت خودکار زوم کرده و شما را همیشه در اندازه مناسب و در مرکز فوکوس تصویر نگه می‌دارد.

مربی ورزش

در شرایط فعلی که ساعت‌های بیشتری را در خانه‌ها می‌گذرانیم، انجام تمرین‌های ورزشی و حفظ تناسب اندام بیشتر از گذشته اهمیت دارد. در تحقیقی که به تازگی و پس از دوران شیوع بیماری صورت گرفته، بیش از ۸۵ درصد از افراد به انجام فعالیت‌های ورزشی در طول دوران قرنطینه اذعان داشته‌اند و ۵۱ درصد از آنها نیز تمرینات خانگی و انجام فعالیت‌های ورزشی در خانه‌ را ترجیح می‌دهند.

تلویزیون سری Neo QLED سامسونگ با پشتیبانی از نسخه جدید اپلیکیشن Samsung Health خانه را به یک باشگاه شخصی تبدیل کرده و مانند یک مربی ورزش حرفه‌ای برنامه‌های تمرینی را آموزش می‌دهد. اپلیکیشن Samsung Health در این تلویزیون‌ها، ضمن ایجاد انگیزه، انجام تمرینات را آسان‌تر می‌کند و موجب می‌شود تا این تمرینات به شکلی علمی و کاملا حساب شده پیش رود. به کمک این برنامه می‌توانید خیلی راحت زمان انجام تمرینات و میزان کالری سوزانده شده را اندازه‌گیری کرده و تحلیل جامع و کاملی از برنامه ورزشی خود داشته باشید. همچنین با استفاده از ویدیو و کنترل صوتی بیکسبی، مربی هوشمند Samsung Health تجربه شما از نرمش در خانه را ارتقا داده و کاملا شخصی‌سازی می‌کند.

بازی‌های ویدیویی

انجام بازی‌های کنسولی روی صفحه نمایش بزرگ و جذاب تلویزیون‌ها، شور و هیجان مضاعفی را به گیمرها منتقل می‌کند. به همین منظور تلویزیون های سری Neo QLED سامسونگ از قابلیت‌هایی بهره می‌برند که می‌توانند تجربه‌ای بی‌نقص و کم‌نظیر از پردازش و نمایش بازی‌های ویدئویی ارائه دهند.

قابلیت Super Ultrawide GameView یکی از این ویژگی‌هاست که با افزایش گستره بصری گیمرها تمام جزئیات بازی را به نمایش می‌گذارد. در این قابلیت گیمرها علاوه بر نسبت تصویر ۲۱:۹ می‌توانند از تجربه بازی با نسبت تصویر ۳۲:۹ لذت ببرند. به کمک ویژگی Game Bar گیمرها این امکان را دارند تا هر لحظه عوامل مختلفی مثل نسبت تصویر، لگ ورودی و اتصال هدست را بررسی و در صورت نیاز تغییر دهند. همچنین برای ارائه باکیفیت بازی‌ها در تلویزیون های سری Neo QLED سامسونگ، قابلیت FreeSync Premium Pro به خدمت گرفته شده تا میزان اختلال را به حداقل رسانده و لذت یک گیم پلی عالی را منتقل کند.

سری جدید Neo QLED سامسونگ با طراحی Infinity One عرضه شده که بدنه‌ای تقریبا بدون حاشیه را رقم زده‌ است. با حذف قاب‌ها و حواشی اطراف صفحه نمایش تلویزیون، حواس و تمرکز گیمرها به شکل ۱۰۰ درصد معطوف به صحنه‌های بازی و ویدئوهای پخش شده می‌شود تا بینندگان سطح جدیدی از هیجان را تجربه کنند.

کار و تحصیل

تهیه فایل‌های اداری و کاری و یا تکالیف دانش‌آموزان و دانشجویان در صفحه نمایش‌های بزرگ تلویزیون‌ها، امکان کنترل و مدیریت بهتر فایل‌ها را به کاربران می‌دهد. تلویزیون های سری Neo QLED سامسونگ با تجهیز به قابلیت PC on TV این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا کامپیوتر خود را به تلویزیون وصل کرده و با استفاده از موس، صفحه‌کلید و کامپیوتر، کارهای اداری خود را انجام دهند. کاربران همچنین می‌توانند مستقیم و از طریق مرورگر تلویزیون به MS Office 365 وصل شده و فایل‌های مورد نیاز خود را ایجاد یا ویرایش کنند. برای انجام این کار تنها کافی است اپلیکیشن Easy Connection را روی کامپیوتر نصب کرده و اکانت سامسونگ خود را وارد کنند. در این حالت تلویزیون به صورت خودکار به کامپیوتر وصل شده و امکان کار از همان جلوی تلویزیون را به کاربران می‌دهد.

تماشای همزمان

قابلیت‌های هوشمند تلویزیون های سری Neo QLED سامسونگ زمانی که چند نفر همزمان بتوانند از آن استفاده کنند لذت بیشتری دارد. به کمک فناوری Multi View در این سری از تلویزیون‌ها کاربران می‌توانند همزمان چهار تصویر را در یک قاب داشته باشند. مثلا در همان زمانی که یکی از اعضای خانواده مشغول تماشای مسابقه فوتبال تیم مورد علاقه خود است، یکی دیگر از اعضای خانواده می‌تواند گوشی خود را به تلویزیون وصل کند و از قابلیت‌های آن در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون استفاده کند. نکته جالب اینکه در زمان تقسیم صفحه تلویزیون به دو قسمت خروجی صدا هم قابل تقسیم است و کاربران تلویزیون و موبایل هر کدام از طریق هدفون می‌توانند صدای ویدیو خود را بشنوند.

source

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم