مانیتور گیمینگ CRG5 سامسونگ

مانیتور گیمینگ CRG5 سامسونگ ، جدیدترین سری ویژه گیمینگ سامسونگ است. در ادامه با فناوری‌های پیشرفته و قابلیت‌های این نمایشگر آشنا می‌شویم.

شکل- مانیتور گیمینگ CRG5 سامسونگ

آشنایی با مانیتور گیمینگ CRG5 سامسونگ

مانیتور ۲۷ اینچی CRG5 یکی از جدیدترین سری‌های مخصوص گیمینگ سامسونگ است که با مجموعه‌ای از فناوری‌های پیشرفته و قابلیت‌های نوآور طراحی و عرضه شده است. این مانیتور گیمینگ با قابلیت‌هایی مثل نرخ به روزرسانی فوق سریع ۲۴۰ هرتز، سازگاری با G-Sync شرکت انویدیا (NVIDIA)، نرخ کنتراست ۳۰۰۰:۱ و انحنای ۱۵۰۰R ضمن ارائه تصاویر عالی و چشم‌نواز، تجربه تصاویر فراگیر بازی را به سطح جدیدی ارتقا داده است.

همیشه برنده

کسب پیروزی و برد یکی از مهم‌ترین انگیزه‌های انجام بازی به شمار می‌رود، اما برای این که بتوانید حریفان خود را به خصوص در بازی‌های مبارزه‌ای شکست دهید علاوه بر مهارت، به لوازم و دستگاه‌های حرفه‌ای و پیشرفته هم نیاز دارید. مانیتور CRG5 تمامی آنچه برای پیروز شدن در بازی‌ها لازم است را گرد هم آورده تا یک تیم همیشه برنده را داشته باشد. از جمله این قابلیت‌ها، نرخ به روزرسانی مانیتور است که به کمک آن می‌توانید همیشه یک گام جلوتر از حریفان خود باشید. در واقع مانیتوری که نرخ به روزرسانی بالایی داشته باشد در هر ثانیه تصاویر بیشتری را به نمایش می‌گذارد و همین به شما اجازه می‌دهد تا ضمن مشاهده حرکات طرف مقابل‌تان، زمان تصمیم‌گیری بیشتری داشته باشید و سریع‌تر از حریف‌تان عمل کنید.

مانیتور گیمینگ CRG5 سامسونگ از جمله‌ مدل‌هایی است که به نرخ به روزرسانی فوق سریع ۲۴۰ هرتز مجهز است. این نرخ به روزرسانی کمک می‌کند تا تصاویر بدون تاخیر به چشم شما منتقل شود و حتی در پرشتاب‌ترین صحنه‌ها هم تصاویر بدون لرزش و در واضح‌ترین شکل ممکن نمایش داده شود.

برای این که کیفیت و سرعت پردازش تصاویر افزایش پیدا کند و بازی‌ها به شکلی روان و بدون لگ در در مانیتور CRG5 نمایش داده شود، این مانیتور با قابلیت G-Sync شرکت انویدیا (NVIDIA) سازگار شده است. شرکت انویدیا سازگاری این محصول با سطح عملکرد و شرایط کیفیت تصویر برای پشتیبانی از G-Sync را تایید کرده و در تمامی صحنه‎های بازی تصویر را با کیفیت full HD یا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بدون نقص و با تاخیر بسیار کم نمایش می‎دهد.

قابلیت‌های مانیتور گیمینگ CRG5 سامسونگ

طراحی منحنی

طراحی مانیتور گیمینگ CRG5 سامسونگ به شکل خمیده انجام شده است تا آسایش و راحتی بیشتری در اختیار کاربران و گیمرها قرار بگیرد. انحنای ایجاد شده در مانیتور کمک می‌کند تا کمترین تغییر در نقطه تمرکز چشم بیننده ایجاد شود و چشم‌ها تمام ابعاد صفحه نمایش را زیر نظر داشته باشد، در نتیجه فشار بسیار کمتری به چشم وارد می‌آید. علاوه بر آن ارائه تمام جزئیات در یک زاویه دید موجب می‌شود تا سر و گردن کاربر کمتر حرکت کند و با راحتی بیشتری بازی خود را ادامه دهد. میزان انحنای خمیدگی در مانیتور CRG5 به شعاع ۱۵۰۰R رسیده است.

نرخ کنتراست ۳۰۰۰:۱ در مانیتور ۲۷ اینچی CRG5 موجب شده تا گیمرها نسبت به رقبای خود مزیت نسبی داشته باشند و بتوانند در تاریک‌ترین و روشن‌ترین قسمت‌های تصویر هم تمامی تمامی جزئیات تصویر را مشاهده کنند.

همچنین حالت Eye Saver برای کاهش نور آبی تصاویر و قابلیت Flicker Free به منظور کاهش نور پس زمینه در CRG5 طراحی شده تا تمام سعی و تلاش‌ها برای محافظت بیشتر از چشم گیمرها و کاربران انجام شود.

مانیتور گیمینگ CRG5 سامسونگ دارای یک صفحه نمایش خمیده با تنظیم عمودی (VA) است که تصویر فراگیر بازی را از هر زاویه دیدی در اختیار شما قرار می‎دهد.

طراحی مینیمال حاشیه‌های مانیتور CRG5 در سه ضلع، تصویری تقریبا بدون حاشیه به شما تحویل می‏‌دهد و طراحی ارگونومیک پایه آن هم باعث می‎شود اهالی بازی براحتی در تصویر غرق شوند. شما همچنین می‌‏توانید تنظیمات پیش‌‏فرض مانیتور را برای هر ژانر بازی انتخاب کرده و حتی برای تغییر تنظیمات به دلخواه خودتان نیز تا سه پروفایل شخصی ایجاد کنید و به راحتی میان آنها حرکت کنید.

نسبت تصویر ۱۶:۹ و زمان واکنش ‌پذیری ۴ میلی‌‌ثانیه‌ای از دیگر قابلیت‌های مانیتور ۲۷ اینچی سری CRG5 سامسونگ است.

source

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم