مانیتورادیسه آرک سامسونگ

مانیتور ۵۵ اینچی ادیسه آرک سامسونگ – Odyssey Ark با امکانات و طراحی منحصر به فردی که دارد، تجربه متفاوت گیمینگ را برای شما رقم خواهد زد.

شکل – مانیتورادیسه آرک سامسونگ

مانیتورادیسه آرک سامسونگ ، تجربه جدیدی از گیمینگ را وعده می‌دهد

سال ۲۰۲۲، سال بزرگی برای مانیتورها بود. ما شاهد ظهور اولین مانیتورهای QD-OLED از سوی شرکت‌هایی مثل Alienware و MSI به بازار بودیم. اوایل تابستان هم سونی با محصولات گیمینگ جدید برند Inzone خود به جمع این تولیدکنندگان پیوست. اما حالا سامسونگ می‌خواهد با مانیتور ادیسه آرک خود، تجربه جدیدی از مانیتورهای گیمینگ را در اختیار گیمرها بگذارد.

مانیتور جدید Ark یک پنل کوانتوم مینی LED با شعاع خمیدگی ۱۰۰۰R را در اختیار دارد که تجربه همه‌جانبه‌ای را همراه کیفیت بصری عالی و وسعت صدایی مثال زدنی ارائه می‌کند. سامسونگ می‌گوید نه تنها ادیسه آرک اولین مانیتور ۵۵ اینچی جهان با رزولوشن ۴K است، بلکه نرخ رفرش ۱۶۵ هرتزی و نرخ پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه‌ای را ارائه می‌کند و می‌تواند از استاندارد +HDR10 و استاندارد صوتی Dolby Atmos نیز پشتیبانی کند.

و در حالی که معمولاً مانیتورها از کیفیت صدای جالبی برخوردار نیستند، اما Ark به شش اسپیکر مجهز است که شامل دو اسپیکر در اطراف و دو ووفر در بخش پشتی می‌شود. سامسونگ می‌گوید به لطف این اسپیکرها، از هرگونه سیستم صوتی جداگانه‌ای بی‌نیاز خواهید شد، چرا که قدرت شگفت‌انگیزی در پخش صدا دارند.

مانیتورادیسه آرک سامسونگ

اکنون ما شانس این را داشتیم تا این مانیتور شگفت‌انگیز را از نزدیک ملاقات کنیم و با چشم خودمان ببینیم که آن متفاوت از هر مانیتور دیگری است که تاکنون دیده‌ایم! حتی وقتی Odyssey Ark را با مانیتورهای اولترا واید دیگر مقایسه می‌کنیم، ابعاد آن کاملاً متفاوت است. رنگ‌ها غنی هستند و به لطف روکش مات، هیچ نگرانی بابت انعکاس نور روی صفحه مانیتور هنگام استفاده از نرم افزارهای طراحی گرافیک وجود ندارد.

این مانیتور از فناوری AMD FreeSync Premium Pro برای ارائه VRR نیز پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین اگر به دنبال یک مانیتور گیمینگ برای کامپیوتر یا کنسول بازی خود هستید هم بهترین عملکرد را ارائه می‌کند. و اگرچه رنگ مشکی روی آن به عمیقی یک مانیتور OLED دیده نمی‌شود، اما سامسونگ می‌گوید کنتراست آرک ۴ برابر بیشتر از مانیتورهای نسل گذشته است.

سامسونگ برای آنکه کنترل مانیتور برای کاربر آسان باشد، نه تنها یک بلکه دو ریموت کنترل را همراه آن ارائه می‌کند که هر دو از پنل‌های خورشیدی برای شارژ‌ استفاده می‌کنند. بنابراین همیشه خیالتان از شارژ بودن آن‌ها راحت خواهد بود.

قیمت مانیتور ادیسه آرک سامسونگ،‌ ۳۵۰۰ دلار ناقابل!
مانیتور غول پیکر سامسونگ با شروع قیمت ۳۵۰۰ دلاری وارد بازار می‌شود که بی‌شک بودجه زیادی برای هر کسی است. اما هیچ یک از مانیتورهای گیمینگی که تاکنون عرضه شده، به خوبی سامسونگ ادیسه آرک نبوده است و همین امکانات و طراحی، قیمت بالای آن را توجیح می‌کند.

Samsung Odyssey Arc 55 inch monitor

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم