تلویزیون AU8000 سامسونگ

تلویزیون AU8000 سامسونگ با وجود اینکه در رده تلویزیون‌های اقتصادی قرار دارد، اما به فناوری‌های پیشرفته پرچمداران مجهز شده است. در ادامه با مهم‌ترین قابلیت‌های این تلویزیون سامسونگ آشنا می‌شویم.

شکل- تلویزیون AU8000 سامسونگ

با قابلیت‌های تلویزیون AU8000 سامسونگ آشنا شوید

سامسونگ در سال ۲۰۲۱ مدل AU8000 از سری تلویزیون‌های جدید ۴K خود را به بازارهای جهانی عرضه کرد. با وجود اینکه سامسونگ همانند پرچمداران خود برای تلویزیون AU8000 فناوری‌های پیشرفته‌ای نظیر پردازنده ۴K کریستال، فناوری Motion Xcelerator، قابلیت Tap View و طراحی مینیمال را در نظر گرفته است، اما تلویزیون AU8000 سامسونگ به عنوان یکی از مدل‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه بازار محسوب می‌شود.

وب‌سایت rtings تلویزیون هوشمند سامسونگ AU8000 را به عنوان یکی از سه مدل برتر تلویزیون های سامسونگ در سال ۲۰۲۲ معرفی کرد.

مهم‌ترین قابلیت‌های تلویزیون AU8000 سامسونگ

رنگ‌های کریستالی

نحوه نمایش رنگ‌ها و میزان طبیعی بودن آنها در ارائه تصاویر با کیفیت در تلویزیون تاثیر زیادی دارد. در واقع اگر رنگ‌ها واقعی‌تر و با طیف رنگی گسترده‌تری نمایش داده شوند، تصاویر تلویزیون نیز بسیار جذاب خواهد بود. سامسونگ برای تلویزیون AU8000 قابلیت رنگ‌های کریستالی پویا یا Dynamic Crystal Color را در نظر گرفته است.

به کمک این فناوری تمایز و تفکیک طیف‌های رنگی مختلف با دقت عمل بالایی انجام خواهد شد؛ به گونه‌ای که در صحنه‌ای مانند غروب خورشید که روی طیف رنگ‌های قرمز تمرکز دارد، تماشاگران قادرند به آسانی همه رنگ‌های گسترده این طیف را با قدرت تفکیک بالا تماشا کنند.

تلویزیون AU8000 سامسونگ به قابلیت HDR10+ نیز مجهز شده است. قابلیت HDR یا دامنه دینامیکی بالا (high dynamic range) به عنوان یک استاندارد جدید برای ضبط و پخش فیلم محسوب می‌شود که برای نمایش نقاط روشن و تاریک فیلم‌ها از کنتراست بالایی بهره می‌برد. علاوه بر این، میزان روشنایی و درخشندگی تصاویر و تعداد رنگ‌های نمایش داده شده نیز به چند برابر استانداردهای فعلی افزایش پیدا می‌کند.

وضوح تصاویر سریع

این تلویزیون می‌تواند چه در زمان بازی و چه در زمان مشاهده مسابقات ورزشی تصاویری سریع و پرشتاب را با واضح‌ترین شکل به نمایش بگذارد. سامسونگ برای این تلویزیون خود فناوری Motion Xcelerator را در نظر گرفته است تا سریع‌ترین تصاویر را با کمترین اختلال، تاری و لرزش به نمایش بگذارد.

اتصال آسان

این تلویزیون به عنوان یک تلویزیون هوشمند امکانی را فراهم کرده تا بتوان به آسانی گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر را به آن متصل کرد و از صفحه‌نمایش بزرگ آن برای مشاهده فایل‌ها، ارتباط تصویری و برگزاری جلسات آنلاین استفاده کرد.

قابلیت Tap View باعث شده تا گوشی بدون دردسر و به آسانی به تلویزیون متصل شود. کاربران برای بهره‌مندی از این ویژگی باید گزینه Tap View را در برنامه SmartThings گوشی خود فعال کرده و با مراجعه به Tap view گوشی موبایل خود را به تلویزیون نزدیک کنند. در ادامه پیام مجاز بودن حضور تلفن روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود که باید روی آن ضربه بزنید.

از سایر ویژگی‌های این تلویزیون سامسونگ می‌توان به قابلیت Adaptive Sound (پردازش صداها نوع محتواها و صحنه‌های ویژه آن)، دستیار صوتی بیکسبی، گوگل و آلکسا، قابلیت OTS (پخش صدای سوژه‌ها هماهنگ با حرکات آنها) و پشتیبانی از Q-Symphony (ترکیب صدای ساندبار و تلویزیون) اشاره کرد. تلویزیون AU8000 سامسونگ در ابعاد متنوع ۴۳، ۵۰، ۵۵، ۶۵، ۷۵ و ۸۵ اینچی به بازار عرضه می‌شود.

source

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم