مانیتور‌های گیمینگ سری اودیسه

مانیتور‌های گیمینگ سری اودیسه سامسونگ با امکانات پیشرفته خود می‌توانند به خوبی به نیاز گیمرها پاسخ دهند. در ادامه شما را با بهترین مانیتورهای این سری آشنا خواهیم کرد.

شکل- مانیتور‌های گیمینگ سری اودیسه سامسونگ

مانیتور‌های گیمینگ سری اودیسه سامسونگ

مانیتور‌های گیمینگ سری اودیسه سامسونگ با امکانات پیشرفته خود می‌توانند به خوبی به نیاز گیمرها پاسخ دهند.

مانیتورهای گیمینگ امروزه با امکانات و قابلیت‌های پیشرفته خود می‌توانند به خوبی به نیاز گیمرها پاسخ داده و هیجان و لذت بازی‌ها را دوچندان کنند. مانیتورهای سری اودیسه به عنوان نسل جدید نمایشگرهای گیمینگ سامسونگ محسوب می‌شوند که می‌توانند تجربه‌ای بدون نقص از تصاویر و حرکات را به گیمرها ارائه دهند.

مانیتور‌های گیمینگ سری اودیسه

این شرکت کره‌ای این سری از مانیتورهای گیمینگ خود را در مدل‌های متنوع طراحی و به بازار عرضه کرده است. این مانیتورها می‌توانند ترکیبی از مهم‌ترین قابلیت‌های بازی نظیر نرخ بالای تازه‌سازی تصویر و کاهش زمان واکنش‌ (response times) را ارائه دهند تا کاربران بتوانند از بازی‌های ویدیویی حداکثر لذت را ببرند.

سامسونگ در جریان نمایشگاه CES 2020 برای اولین بار از مانیتورهای گیمینگ سری اودیسه G7 سامسونگ به عنوان نخستین مانیتور گیمینگ جهان با انحنای ۱۰۰۰R پرده برداشت. طراحی خمیده این مانیتور باعث می‌شود تا گیمرها بعد از چندین ساعت بازی پیاپی با مشکل خستگی چشم مواجه نشوند همچنین این مانیتور با طراحی و عملکرد مناسب در ارائه تجربه بصری راحت توانست از موسسه بین‌المللی و معتبر TUV Rheinland گواهی‌ اولین نمایشگر خمیده با انحنای ۱۰۰۰R و گواهی راحتی چشم یا Eye Comfort را اخذ کند.

از سایر ویژگی‌های این نمایشگر سامسونگ می‌توان به نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز، زمان واکنش فوق سریع یک میلی‌ثانیه‌ای، نسبت تصویر ۱۶:۹ و رزولوشن WQHD (۲۵۶۰ در ۱۴۴۰) اشاره کرد. همچنین این نمایشگر با پنل QLED می‌تواند طیف گسترده و کاملی از رنگ‌ها را ارائه دهد و باعث شود گیمرها از بازی‌های ویدیویی نهایت لذت را ببرند. همچنین قابلیت HDR600 می‌تواند تمام جزئیات بازی حتی در تاریک‌ترین و روشن‌ترین تصاویر را نیز به خوبی نمایش دهد. سامسونگ مانیتورهای سری اودیسه G7 را در دو مدل ۲۷ و ۳۲ اینچی به بازار عرضه می‌کند.

source

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم