ویدیو پروژکتور لنوو T500

ویدیو پروژکتور هوشمند لنوو T500 با قیمتی رقابتی، طراحی جمع و جور و زیبا، کیفیت تصویر و صدای بالا و همچنین پشتیبانی از رزولوشن ۴K معرفی شد.

شکل – ویدیو پروژکتور لنوو T500

ویدیو پروژکتور هوشمند لنوو T500 با طراحی جمع و جور معرفی شد.

لنوو روز گذشته از یک ویدیو پروژکتور هوشمند جدید به نام Lenovo Smart Projector T500 برای بازار پروژکتورهای میان‌رده رونمایی کرد. این ویدیو پروژکتور هوشمند ابعاد جمع و جوری دارد، اما رزولوشن بسیار بالا و روشنایی صفحه فوق‌العاده مناسبی را ارائه می‌کند.

پروژکتور لنوو ظاهری کاملاً سفید دارد که با بافت موج داری از جنس پارچه درجه یک تزئین شده است. به لطف این طراحی، پروژکتور شما می‌تواند آمیخته با دکوراسیون منزل شما باشد. T500 از فناوری پرتاب DLP بهره می‌برد و به یک چیپ میکرو آینه ۰.۳۳ اینچی DMD با ۱.۰۵ میلیون میکرو آینه مجهز است. این چیپ می‌تواند رزولوشن فیزیکی ۱۰۸۰p را به دست بیاورد و با رزولوشن ۴K نیز سازگار باشد.

ویدیو پروژکتور لنوو T500

این دیوایس از فرمت‌های دکودینگ HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کند و به موتورهای کیفیت تصویر نسل جدید EEP مجهز است. از دیگر خصوصیات آن می‌توان به نسبت کنتراست ۱۰۰۰ به ۱ و اوج روشنایی ۱۴۰۰ لومنس ANSI اشاره کرد که برای یک پروژکتور خانگی مقدار خوبی محسوب می‌شود.

ویدیو پروژکتور هوشمند لنوو T500 دارای نسبت پرتاب ۱.۲ به ۱، نسبت تصویر پرتاب ۱۶ به ۹ و فاصله پرتاب ۰.۸ تا ۸ متر است. ابعاد پیشنهادی برای پخش ۶۰ تا ۱۲۰ اینچ است، در حالی که می‌توانید محدوده فوکوس را بین ۲۰ تا ۳۰۰ اینچ تنظیم کنید. این پروژکتور از فوکوس خودکار در تمام جهات و ذوزنگه خودکار و همچنین نمایش به صورت بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

لنوو از دو اسپیکر فول رنج ۸ وات تزریق مستقیم با حجم حفره صدای ۷۴۰ میلی‌لیتری، صدای دالبی و گواهی صوتی DTS در این محصول استفاده کرده است. ضمن اینکه از حالت صوتی بلوتوثی مستقل نیز پشتیبانی می‌کند.

در بخش پردازنده T500 به یک پردازنده چهار هسته‌ای به نام Morningstar T972-H مجهز است که ۲ گیگ رم DDR و ۳۲ گیگ حافظه eMMC آن را همراهی می‌کنند. این دیوایس از وای فای دو باند پشتیبانی می‌کند و به سیستم خنک کننده سه‌بعدی داخلی با چهار لوله مسی برای خنک نگه داشتن محیط داخلی دستگاه مجهز است.

قیمت ویدیو پروژکتور هوشمند لنوو T500

ویدیو پروژکتور جدید لنوو با قیمت پایه حدودی ۴۶۴ دلاری وارد بازار خواهد شد. از هم اکنون می‌توانید این دیوایس را از طریق وب‌سایت رسمی خود لنوو یا فروشگاه‌های اینترنتی مطرح JD.com یا Tmall خریداری کنید.

اخبار علمی و فناوری

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم