تلویزیون شیائومی مدل۲۰۱۹

تلویزیون شیائومی مدل ۲۰۱۹ بدون حاشیه و تمام صفحه معرفی شد. این تلویزیون چینی قرار است در چهار اندازه‌ی ۳۲، ۴۳، ۵۵ و ۶۵ اینچی و با قیمت پایه ۱۶۳ دلاری روانه‌ی بازارها شود.

تلویزیون شیائومی مدل ۲۰۱۹ با قیمت پایه ۱۶۳ دلاری معرفی شد.

تلویزیون شیائومی

چند روز پیش شیائومی میزبان یک رویداد خبری ویژه در چین بود که در آن از جدیدترین محصولات الکترونیکی خود پرده برداشت. لی شیاوشانگ،‌ مدیر بخش تلویزیون‌های شرکت شیائومی Xiaomi در این رویداد عنوان کرد که در سال ۲۰۱۸ میلادی این شرکت به طور کلی ۸٫۴ میلیون دستگاه تلویزیون فروخته است که در مقایسه با سال گذشته‌ی خود افزایش ۲۲۵ برابری داشته تا نام این غول چینی به فهرست ۱۰ عرضه کننده‌ی برتر تلویزیون در جهان اضافه شود. این شرکت همچنین به سومین عرضه کننده برتر تلویزیون در چین نیز تبدیل شده است.

در سه ماهه‌ی منتهی به سال ۲۰۱۹ و سه ماهه‌ی نخست سال جاری شیائومی رتبه‌ی نخست در عرضه‌ی تلویزیون‌ها را به دست آورده است. در نخستین سه ماهه‌ی امسال، از ۱۰ تلویزیون پرفروش در چین، ۸ مورد متعلق به کمپان شیائومی بوده است. علاوه بر این مدل ۳۲ اینچی شیائومی تی وی ۴A، مدل ۵۵ اینچی شیائومی تی وی ۴X و مدل ۴۰ اینچی شیائومی تی وی ۴C نیز در سه ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۹ جزو پرفروش‌ترین تلویزیون‌ها بوده‌اند.

مدل ۲۰۱۹ تلویزیون شیائومی

مدل 2019 تلویزیون شیائومی

اما پس از اعلام این خبرهای خوب، شیاوشیانگ از مدل ۲۰۱۹ تلویزیون شیائومی نیز پرده برداری کرد. این تلویزیون تمام صفحه‌ی زیبا در چهار اندازه‌ی ۳۲، ۴۳، ۵۵ و ۶۵ اینچی و با قیمت پایه‌ی ۱۶۳ دلاری روانه‌ی بازارهای جهانی خواهد شد.
مدل ۲۰۱۹ این تلویزیون از طراحی نمایشگر فراگیری برخوردار است. صفحه‌ی این تلویزیون مستقیما به یک فریم میانی متصل است، در حالی که یک ریموت کنترل صوتی بلوتوثی را نیز ارائه می‌کند. از نظر عملکرد نیز این تلویزیون به لطف یک پردازنده ۶۴ بیتی چهار هسته‌ای مناسب است.

ضمن این که سه نسخه‌ی مختلف مجهز به رم ۱ + حافظه ۴ یا ۸ و رم ۲ + حافظه ۸ گیگ از شیائومی تی وی جدید وجود دارد که همگی از وای فای و بلوتوث کم مصرف بهره می‌برند. نیازی به گفتن ندارد این تلویزیون‌ها از PatchWall برای نصب روی دیوارف سیستم صوتی Dolby و DTS و همچنین وضوح ۴K HDR برخوردار هستند.
مدل ۳۲ اینچی با قیمت ۱۶۳ دلار،‌ مدل ۴۳ اینچی ۲۹۷ دلار، مدل ۵۵ اینچی ۴۴۶ دلار و مدل ۶۵ اینچی تلویزیون های جدید شیائومی با قیمت ۵۹۴ دلار روانه‌ی بازارهای جهانی خواهند شد.

تعمیر تلویزیون Xiaomi شیائومی در تهران

تعمیر تلویزیون Xiaomi شیائومی در تهران
منبع

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم